Barn

OCH KÄNSLORNA MAN FÅRNÄR MAN HAR BARN...Går inte att med ord beskriva!


Man läser mer och mer om barn som blir sjuka. Det får mig att tänka tillbaka på när Ted var sjuk.
Hur gärna man ville hem efter operationerna och hur ont det gjorde i hjärtat av att se vår lille kille lida. Vi hade tur, tack vare forskning så har vi kvar vår Ted. Hade vi fått barn (teoretiskt omöjligt) och backat klockan ca 50 år så hade vi nog inte haft kvar vår lille Gosse.

Mina tankar går till lille VICTOR. Som fått somna in nu. Endast 1 ½ år gammal.
Jag ryser när jag tänker på hur hans föräldrar mår nu. Hur dom försöker vara starka och kämpa sig genom detta. Hur lyckligt lottad man är som har det så bra! Trots att Ted inte är frisk så har vi sjukdomen under kontroll. Ibland är man kanske lite för nojjig när han har ont i i huvudet och kräks. Men bättre att vara försiktig än oförsiktig.

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4901243.ab

Ni som kan och vill skänk en slant till Barncancerfonden!

Nu kom min lille kille ner, pigg och glad! Nyvaken och gosig!! TACK OCH LOV FÖR DET!


Kommentarer
Postat av: Ivana

usch, ja blev me riktigt rörd av den här lille victor ! o tycker d va riktigt svinigt att han inte kunde få vara hemma sin sista tid, å somna in i sitt hem, sin säng!

2009-04-15 @ 13:52:22
URL: http://ljepotice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0