12 dagar kvar

Jaha, idag är det måndag och alla är på jobbet. Men inte jag som jobbat hela helgen! Hoppas att min ledighet går igenom, har ju vikarie som jobbar för mig. Tack för det Camilla!! Hoppas hoppas!
Pappa hittade mig igår cyklandes, han skjutsade hem mig. Pappa lilla, Pappas flicka. Ha ha ha

Idag har vi ätit frulle, Ted vaknade redan 6:45. Konstigt och väldigt ovanligt. Kanske han ska in i tidig period nu? Men det är ju bara skönt nu när värmen kommer. Ska bli supervarmt helgen som kommer! Hoppas nu att det får hålla i sigg. Kollat prognoser och det finns inte 12 dagar framåt?! Eller någon som vet?

Pratat med Helene Toastmadame och mailat över all info om vigselprogrammen. För dom gör hon då hon redan har en mall till det!! Det ska bli skönt att slippa.
Nu ska jag ge lilleman vattenmalon (som han säger) och sen ska vi in till stan om nån timme.


FÖR IDAG SKA VIGSELRINGEN HÄMTAS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0