Wapnö slott

Fest och bröllopsmässa på vackra Wapnö Slott

  För alla fest och bröllopssugna är det bara att packa väskan och bege sig nedåt landet för en härlig helgdag i sköna Skåne. Nu på söndag är det nämligen dags för fest och bröllopsmässa på vackra Wapnö slott i Halmstad. Under bröllopsmässan på Wapnö Slott kommer du att kunna frossa i massor av produkter och tjänster inför festen eller bröllopet. Allt från kläder, smycken, blommor och tyger till skönhet och festlokaler samt mycket, mycket mer som lämpar sig för just festligheter och bröllop. Här finns också chansen att inspireras av en festlig modevisning och självklart kommer Allt om Bröllop att finnas på plats med massor av spännande erbjudanden. Missa inte! Vad: Bröllopsmässa på Wapnö Slott, Halmstad.
När: 5 oktober 2008
Tid: 11-17, modevisning mellan 13 och 15.
Entré: 60 kronor.

VI SKA DIT! Jag och min blivande! Jag körde upp till jobbet och tog en semesterdag, Patrik ringde och ordnade barnvakt till lillkillen, Ted ska vara hos Farmor och Farfar.
Patrik ville gärna följa med! Kul, klart att han inte är så eld och lågor som jag är, men han vill ändå. Jag är så så glad nu så jag skulle kunna hoppa fem meter baklänges! Hihi, denna mässan i år och en till fast då följer inte Patrik med, då blir det Emily & Jag!


Emily & Johanna Girls som är tokiga! Åh, vad jag älskar dig min lilla tös!

Nu har Patrik åkt till jobbet, jag ska snart brumma in till Hässleholm och HT. Labba Fysiologi. Sen ska lilleman hämtas 17.30 på dagis, får rappa på när jag ska hem från stan sen. Efter det ska vi hälsa på en annan underbar vän till mig!!

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jag ska ha två tärnor... =) Mina två absolut bästa vänner!! =) Ska du betala för deras kläder?

2008-09-30 @ 17:20:42
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan

Tävling hos mig. Vinn prenumeration och goodiebag!

2008-09-30 @ 18:52:20
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Anonym

och Vi älskar dig, jag och Bim=)=) Ska bli skoj att gå på bröllopsmässa med dig och serva. För du lär vara helt tokig när du ser allt fint!

2008-09-30 @ 22:02:08
Postat av: emily

och Vi älskar dig, jag och Bim=)=) Ska bli skoj att gå på bröllopsmässa med dig och serva. För du lär vara helt tokig när du ser allt fint!

2008-09-30 @ 22:03:16
URL: http://emilystankar.webblogg.se/
Postat av: emily

och Vi älskar dig, jag och Bim=)=) Ska bli skoj att gå på bröllopsmässa med dig och serva. För du lär vara helt tokig när du ser allt fint!

2008-09-30 @ 22:03:46
URL: http://emilystankar.webblogg.se/
Postat av: Fru Evelina

tack söta snälla du!



vas KUL med bröllopsmässa! Hoppas att det ger er något! vi hittade vår guldsmed och den bukett jag till slut valde =)



hur långt har ni kommit i planeringen?



kram!

2008-10-01 @ 13:52:21
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0