Utan Ted inatt

På fm mös jag och min Ted, Patrik jobbade. Bakade scones och hade kaffet klart när Kullis kom hem!!
Sen var  det dags för mig att cykla till jobbet. Inte kul en lördag kväll, men samtidigt skönt att ha ett jobb att gå till.
Kvällen var kaotisk, så jobbig att jag brast och grät. Dags att rycka tag i chefen på måndag. Nu får det vara nog, tyvärr inget jag kan avreagera mig på här. Det hade blivit en lång berättelse, och inte lagligt med tanke på sekretessen.

Det var så skönt, men tomt att komma hem. Skönt att komma hem till en Kullis som hängt upp tvätten. Men tomt utan lille Ted. Han sover hos Farmor och Farfar inatt. Både jag och Patrik ska upp och jobba imorgon. Vi ska gosa ner i soffan nu och se den nya HULK filmen.

Idag går Ems in i V 22, längtar efter Bim!!! Min lilla Tös, känslorna svallar. Det ska dom göra! Du har rätt. Bara va gravid och försök att inte lyssna på okunniga tramspellar eller "börlekoddar" som min Farfar skulle sagt. Du är den du är, och det är därför jag Älskar Dig så! <3

Kommentarer
Postat av: Tinna

Åhh jag blir så rörd och så glad av dina små meddelanden om morfar...

Trist att du inte mår bra på jobbet, men att du blir så ledsen är inget bra.



MASSOR AV KRAMAR

<3

2008-09-20 @ 23:02:38
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jo, det blev lite dyrt.. men vi fick HELA slottet, alla rum och lokaler. Personal och städning, hela rubbet. Till och med skumpa och frukt till frukost... tihi =)



Vilken snäll pappa du har. Mina föräldrar ska betala hela min brudutstyrsel =) Så nu är det bara att välja att vraka =)



Ska ni gifta er kyrkligt frstn?

2008-09-21 @ 13:50:12
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan

Ja, det är ju rätt mycket, fast å andra sidan är det ju fortfarande mycket pengar =)



Jag bara räknar dagarna nu. Idag är det 300 dagar kvar och tänka sig att 65 dagar bara passerade! Tiden går verkligen jättejättefort!



Frstn... hur länge har ni varit tillsamamns??? =)

2008-09-21 @ 22:21:04
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Tinna

Du är bara för gullig...<3

Är du lite ledig nu efter helgen?



kram

2008-09-22 @ 08:26:30
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0