Tårarna rinner

Åh, vad jag har suttit och gråtit till denna vackra video från Aubreys och Aarons bröllop.
Även alla bilder är så fantastiska! Mailat filmevent.se igen. Hoppas nu på svar! Gäller bara att övertala Patrik med. Kostar ju en del, men Emil på filmevent är inte såååå dyr. 6500 kr...kan man få det billigare med hjälp av kontaker så....jag letar.
Fått ihop massvis med bilder till fotografen nu. Håller på med ett collage till honom.
Bilder som vi vill ha. Steg för steg, först fotografierna av oss, sen innan vigsel, vigsel och fest. Gäller att ha koll!!!

Eller någon kanske känner någon som kan klippa och redigera film?




http://www.projectwedding.com/real_wedding/show_media/aubrey-aaron-winters-ca/1#rw_header


Nu har jag lite koll på vad som kan användas som utgångsmarch efter vigsel....Sitter och lyssnar på den nu.
From This Moment- Shania Twain
Bara ett godkännande från Patrik! Men det ska nog inte vara några problem, han kan bestämma ingångsmarschen.

http://www.youtube.com/watch?v=NdeLKAfKQNE

Gå in och lyssna på den och njut!!!!!!!! jag får gåshud när jag hör den!!!!




Den här stunden ( from this moment)

Den här stunden
är du och jag
och vår kärlek
här just i dag.
Jag vill älska,
jag vill älska dig,
i all evighet.

Här bredvid dig
lovar jag dig - evig trohet.
Inget kan skilja oss,
vi ska dela
glädje och sorg.
I all evighet.

Du är den som får mig att bli hel
och himlens alla stjärnor
lyser upp vår väg.
Vår kärlek har vuxit mer och mer.
Så ta min hand,
vi har varann.
Den här stunden är bara vår.
Den här stunden,
i kärlekens spår.
Jag vill va´ med dig hela mitt liv.
I all evighet.

Du är den som fått mej hel
och alla himlens stjärnor
lyser upp vår väg.
Vår kärlek den har vuxit mer och mer.
Så ta min hand, vi har varann.

Vi är här nu,
här du och jag.
Våra löften vi säger i dag.
Hör dom orden.
Jag vill älska dig
- i all evighet.



Svensk text Maria L Hallengren

 
Tänk att vi ska gifta oss...hihi. Tokstollar!

By: Bryan White & Shania Twain

I do swear that I'll always be there.
I'd give anything and everything
And I will always care.
Through weakness and strength,
Happiness and sorrow, for better or worse,
I will love you with every beat of my heart.

From this moment life has begun
From this moment you are the one
Right beside you
Is where I belong
From this moment on.

From this moment I have been blessed
I live only for your happiness
And for your love I'd give my last breath
From this moment on.

I give my hand to you with all my heart
Can't wait to live my life with you,
Can't wait to start
You and I will never be apart
My dreams came true because of you.

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment on.

--- Instrumental ---

You're the reason I believe in love
And you're the answer to my prayers from up above
All we need is just the two of us
My dreams came true because of you.

From this moment as long as I live
I will love you, I promise you this
There is nothing I wouldn't give
From this moment.

I will love you as long as I live
From this moment on...

Nu sitter jag bara och bölar till denna låten...hu hu.
JAG LÄNGTAR SÅ JAG BLIR TOKIG!!!!!! Kan väll inte bli mer perfekt med denna låten som utgångsmarsch??

Kommentarer
Postat av: emily

sitter och grinar en skvätt här....skyler på hormonerna=)

Vilken video!

2008-09-20 @ 09:21:42
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0