Pks godkännande

Nu har vi bestämt utgångsmarsch, bröllopsvals (inte för att man kan kalla det vals), en solosång i kyrkan, bestämt att det blir inget band, endast en musikanläggning (vet av erfarenhet att det kan kicka igång festen rejält), samt var vi ska "mötas" när vi är klara på själva bröllopsdagen.

Jag har gjort ett superfint collage till fotografen klart! Men kommer väll lägga till mer bilder sen längre fram.
Skrevit ut en liten lapp på fotografens begär till alla gäster som kommer skickas med i inbjudningarna.
Jag har scrappat lite, skrevit ut precis hur jag vill att brudbuketten ska se ut. Jättefint blev det! Jag har bilden på min bukett i huvudet, men hittar INGEN som kan mäta sig eller jämföra sig med min bukett som jag målat upp den i mitt huvud. Kommer bli sååå läckert med vitt, svart och gammelrosa.
Izor ligger och sussar på bordet, följt efter mig heeeela kvällen. Han är sååå sällskapssjuk.
Jag har rattat ner i min rosa planeringsbok saker som ska fixas inom en snar framtid. Känns så skönt att slippa stressa häcken av sig bara för att man ska gifta sig. Planeringen som är något av det roligaste jag gjort.
Längtar efter att få bli Fru Kullberg. <3




Kommentarer
Postat av: Tinna

Åhh vad gulligt av dig med kaviarn =)

Tänk om alla kunde vara som du...=)

Önskar dig en fin helg !

KRAM

2008-09-20 @ 10:35:18
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Sessan

Jo, jag vet det var massor som gifte sig. Men lilte coolt var det ändå att ha 080808... du kanske ska gifta dig 090809, så ser det oxå rolilgt ut när man skriver det, hahah =)



Det är vettigt att spara lite pengar =) För det är sååå dyrt me bröllop... Bara vårt slott kostar 35000 kr!!!

2008-09-20 @ 13:38:48
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0