Mina blonda yrväder!

Dagen började med mysig frukost hos Erica!! Jag hade köpt med frullebullar och Safariyoggis. Ericas favvo!
Sen var det ut i skogen, med skottkärra och spade i högsta hugg. Inte ska man gå och köpa en massa ljung till alla mina stora krukor, när man som Erica kan plocka i skogen. Så bra.

 img_0239

  
Me and my Erica! Lapar sol efter att allt ogräs var borta, kaffe och hemlisar!


Efter allt trädgårdsarbete så blev det fest i Hästhult hos Mormor Marianne och Morfar Gunnar. Hela klanen samlad som vanligt. Det är ju så det ska vara. Känns så skönt att på ett sätt tillhöra en riktig familj. Känns bättre och bättre. Jag vet inte vad jag hade gjort utan mina blonda yrväder till Svägerskor, eller fina Svärföräldrar. Självklart roliga Cowboy Håkan & Kalle Anka Thomas, samt Mormor och morfar.
Tänkt att man kan känna sig så hemma, det är en härlig känsla. Men sen är det ju inte alla som har en liten pappa som jag heller. Hi hi, kommer hem till mig om kvällarna och dricker kaffe med dotter sin.

Maten var fabolous, som vanligt när Mormor bjuder på mat. Kaffe och glass i stora lass.
 Katarina & Helene

 Katarina & min lilla Svärmor
 Kalas!!!!
 Patrik med far sin.......Helene och Patrik...
En del av skaran!!!

Kul hade vi! Sen var det dags för oss att köra hem vid 19:00 tiden, jag hämtade ljung sen planterades det ljung i alla krukor. Duschat, Ted sover och nu kollar Patrik Naruto. Jag sitter på lappisen, med filt omkring mig och ölen vid sidan om. Gott med en kall öl!!!! Vi ska se en läbbig film...Hi hi. Sen ska vi krypa ner och sova vår sista natt i vårt sovrum på ett tag. För imorgon flyttar vi in i kontoret. Nu ska sovrummet vårt bli fint! Så inatt blir det sista nuppet där inne.
Ha ha ha ha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0