Min lille vän

Idag ville Ted inte alls till dagis.....idag ville han bara stanna hemma med mamma. Jag vinkade och gav en slängkyss, skulle jag inte gjort. Han blev så ledsen......Kom lullandes, trött och tidigt på morgonen. Kramade mig och vill absolut inte följa med Pappa. Jag sade hejdå...
Ted vägrade gå in i bilen (nej det går inte att hålla honom, stark som en oxe) Patrik var nu sen, och irriterad. Han startade bilen och backade bak....Nu blev Ted ledsen och ville följa med. Jag kan bara tänka mig hur det gick att lämna honom på dagis. Fy...Han ville verkligen inte. Inte jag heller. Idag är det Homeopaten/Kiropraktorn....sen Matte ikväll. Inget vidare roligt...Men imorgon ska jag och lilleman ta sovmorgon, vila ut jag och min lille skrutt. Hinner inte träffa min gosse idag mer.....han kanske är vaken när jag kommer hem. Saknar honom redan....Snart kommer Erica, vi ska uti skogen och plocka svamp. Hon tyckte att jag kunde komma ut, sen är det bra att gå i skogsterräng. Jag ska nog bli rastad idag! Men mammas hjärta kommer vara hos Ted hela dagen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0