Love to my girls

Pink, Dress, Bridesmaids, Bride Pink, Dress, Bridesmaids, Bride, Mermaid, Veil, Gown

Pink, Bridesmaids, Vineyard

Bridesmaids, Brown, Jim hjelm, Couture, Jim, Hjelm, Valenta, Alvina, Jlm 
Vilka vackra bilder! Så glad och supernöjd med vårt beslut av färger på bröllopet. Kan inte bli mer "rätt" eller " J&P".

Underbart att få prata med Tinis finis idag! Kändes så skönt, så befriande. Älskar denna tös så mycket!
Nu har jag tittat på "Legally Blonde", orkar inte se klart hela. Ska kura ner mig i sängen nu, öppna Allt om Bröllop (som jag redan ögnat igenom) samt somna gott. Sussa som en Sessa.

Kommentarer
Postat av: Sessan

Jo, fotografern är superviktig för oss oxå. Har inte hittat nån jättebra med bra pris heller. Vi har en deadline i oktober att fotograf ska bokas då!



Jag ska ha två stycken tärnor och han har en bestman. Svårt att välja, men det blev mina två bästa vänner =)



Jag är rätt otålig just nu, vill oxå göra allt,titta på allt, men hejdar mig för att vi skulle sprida ut planeringen över året! Har du hittat din klänning än? Vet du, brudunderkläder är jätttejättedyrt!!!!!

2008-09-17 @ 14:37:39
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Tinna

Åhh vad härligt med allt planerande <3

Allt är bra här hemma.

Jobbar du inte kvar på hemmet ? eller du läser samtidigt ?

Var hos morfar i måndags...jag blir så ledsen när vi åker ifrån honom...jobbigt... =(

kram

2008-09-17 @ 20:33:35
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Tinna

Ja...det är nästan sex och ett halvt år sedan vi gifte oss... 11 maj 2002 =)

uhhhhaaa vad gammal jag blev...

Ja vi har skickat iväg en ny ansökan om syskon...så om ca 4 år får vi åka till Kina igen =)

Då sover morfar gott om det är du som har nattat honom..hihi..

kram

2008-09-17 @ 22:08:49
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Sessan

Men åh så bra! Det är ju en enorm stor skillnad i pris ju. Har ni en stor bröllopsbudget för övrigt då? Vi har sparat, (eller han har sparat, jag är mindre bra på sånt) i 2 år nu... så det ska räcka till allt vi någonsin har önskat oss =)



Frstn, varför gifte ni er inte i år istället.. då hade det blivit 080808?



2008-09-17 @ 22:29:47
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0