Klänningen skickad.

Ville bara meddela att min brudklänning är skickad idag klockan 11:34!
 
Nej...kommer inte att lägga ut bilder på den, långt kvar och lite får man hålla hemligt Men kan lägga ut första gången jag såg den på riktigt och kände och klämde...Nana som var med mig!!
 Gissa vilken...ha ha ha.
 Åh, jag höll på att få dåndimpen denna dag....såå många klänningar. Men få som man skulle kunna använda själv!

Så nu susar den på väg hem till Vittsjö, och ICA. Förhoppningsvis får jag två sms imorgon om två paket att hämta. Vi får väll se, men den som väntar på något gott.
Åh, ska bli så kul att få prova den!!!!! En dröm som blir sann! Perfekt med min lilla mini Canon då med!!

Träffen med Naturkunskap gick bra! Mycket intressant och lärorikt. Eva är en superlärare!! Hon är som en frisk fläkt!
Kul att labba, blev Anna jag labbade med idag. Hon fick hjälpa den stackars kryckgående Johanna...Tack för det!!

Skönt att komma hem, klä av sig jeansen...(har man ont vill man bara gå i myskläder)..kolla mailen och nu sjunka ner i soffan. Pojkarna mina är i Tyringe och hämtar Svärfars "vapen".

Kommentarer
Postat av: Sessan

Oj, har du redan köpt klänningen! Det var som tusen, jag som tyckte att jag var i god tid. Jag började kolla på klänningar på riktigt förra månaden =) Visst har jag kollat i tidningar, men aldrig ritkigt provat... Hur känns det att ha klänningen hemma, jag skulle pilla ihjäl mig, haha

2008-09-15 @ 23:28:28
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0