Ibland undrar man

Verkligen kan jag säga!! Ibland undrar jag hur folk är funtade, om dom ens har något i huvudet!

Ja, morgonen var mysig. Erica kom och vi åt frukost, sen skulle vi ut och röra på fläsket, fick vänta till 8:30 på att min läkare skulle ringa. Sen blev det Bjänrum, Lillan och ut i skogen. Massa SVAMP!!! Oj oj oj...vad svamp jag har plockat med fina Erica och Lillan...Vilken mysig dag! Erica är en en riktig Pingla som gör något för en vän som har ont 24 timmar om dygnet. Tack... Svampen är rengjord och torkar nu, sen ska den stekas utan smör sen med smör. Tittat lite på tv och lugnar nerverna lite....nu ska jag til Kiropraktorn...Så satans nervös.

 Önskar att du kunde hålla min hand Kullis....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0