Bästa serien ever!




Snabbt lite bilder från helgen som gått....

  Izor 7 år.

 Hjälpa Moffe.

 Titta trägolv! hjälpa Pappa!!

Idag ställde jag klockan, taigt semester från jobbet idag. Brummade in till skolan, kommer dit och en lärare tittar på mig.
- Vad gör du här? Vem letar du efter.
Jag berättar att jag letar efter min mattelärare, han var tydligen på kurs även min NK lärarinna.
Det tyckte han att jag skulle läst i fronter. Jovisst det kunde jag gjort, med en 3 åring som skulle ha frukost. Men jag sade inget utan bara tackade för mig och gick. Typiskt att man har ledigt idag för att få hjälp. Hm, får åka in på torsdag istället. Åkte en sväng till OBS, köpte Födelsegrisens present, samt en uteväxt. Efter det till Bjärnum, tankade pärlan och fyllde på spolarvätska.

Väl hemma åt vi lite brunch! Sen städade jag lite, putsade fönster. Patrik och Ted putsade trägolv. Har tar fram en bit i taget, sen pustar han det klart innan han drar fram mer. Just för att annars ser det så mycket ut att putsa. Men det är obehandlat gammalt trägolv som tittar fram. Bara det att plattorna är limmade på trägolvet, det måste bort, allt lim. Ska nog gå med min "Handyman". ÄLSKAR DET GAMLA GOLVET! Längtar tills det är klart och vi kan sova där!

Lillefisen och jag busade en stund, sen kom Farfar och Farmor, Ted blev klippt.


Sötisen!

Sen drack vi kaffe, jag och Ted brummade till Bjärnum för att handla lite kvällsmat och inför kvällens bak. lev två nya dinosaurer till Ted och lite nya blommor till mammas fönster!!!!

Blev att vi bjöd Morfar på bakad potatis, tyvärr blev choklasnitten bara smulor, För lite smör kanske?

Efter det mös vi i soffan och Ted somnade efter en lång dag!
Jga burrade ner mig i datastolen och tittade på DH Säsong 5 avsnitt 1!!!!! WOW SÄGER JAG BARA! Som jag bölade...

Vad jag älskar den serien, troget DH FAN! Lääääängtar efter nästa!!

Precis pratat med Patrik min, jag ska bädda ner mig i sängen. Känner mig inte helt 100 %, men blir nog bättre efter en natts sömn. Lite svårt att slappna av bara när Ted ligger där nere och Patrik inte är hemma. Jag bara hör saker heeela tiden. Så nojjig!
Lyssnat på Ugly Kid Joe- Cats in the cradle idag heeela dagen. Vad jag älskar den låten!!!

Igår kollade jag och Patrik in inbjudningskort till bröllopet, hittat något vi gillar. Men väntar såklart ett bra tag till. Har en liiiiten idé med. Men det får ingen veta, only me and my M2B (MAN TO BE) Ha ha ha nu börjar jag blir riktig bridezilla som skriver alla tramsiga förkortningar med. Men what the fuck, take it ore leave it.

Calligraphen har jättemycket fint, men rosa där är verkligen prinsessrosa. Vill ingen av oss ha ju....What to do?




Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh, va roligt du kommer ha det med din tärna. Har du bara en tärna eller hur var det nu igen?



Jag är överlycklig det där med fotografen. Minns inte vilken hemsida han hade, för jag hittade honom på mässan och bokade in honom där och såg hans bilder! Åh så vackra =)

2008-09-29 @ 21:49:55
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Sessan

Ska inte blivande brudgummen följa med på mässan då?

2008-09-29 @ 21:51:00
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0