Dagen i bilder

  

  Dagens arbete! Flytta ut allt utom två byråer ur det blivande fina sovrummet. All panel bort, samt skorstenen fram så att den ska kunna målas inom det snaraste.

Ännu en rolig bild, IZOR har badat idag! Gick inte att bara duscha katten, han hade fullt med mjäl i pälsen så det var dags att bada. Fyllde upp Teds badbalja och Izor badade. Schamponerad, torkad och kammad!


 Min gosis!

 Min Nippertippa!
Nästa gång är det hennes tur att bada!

Ted nanar gott, jag har kollat lite vad nästa veckas NK handlar om, så spännande med Celler.
Patrik kollar tv, jag ska kramas lite med honom. Sen är det dags att sova, jobba imorgon. Lite nervöst för jag har ju ont, men vad ska man göra. Be om ett mirakel!

Kommentarer
Postat av: emily

HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det går bra på jobbet idag! håller tummar och tår för att du ska hålla denna veckan, ta det lugnt och lägg allt det tyngsta på dina kolleger. inte värt det! kramkram

2008-09-15 @ 07:06:51
URL: http://emilystankar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0