7 år med dig min vän

Gårdagen var solig och varm. Helt underbar dag! Patrik drog fram trägolv i sovrummet, jag och Ted var inne hos Farmor Ingrid och Farfar Gunnar. Pappa och Katja kom, Pappa höll på med bilen och Katja läste i höstsolen. Ted läste saga med farmor.

Men igår var ingen vanlig dag, för det var min fina katts födelsedag! Izor fyllde 7 år, 7 år med världens finaste katt igår. Han fick tuggisar i present. Sen på kvällen fick båda katterna "katttårta", som bestod av laxpaté, räkor, ishavsröra och lax. Det tyckte dom om, dom åt och åt, sen såg man inte dom mer under kvällen. Både slocknade och sov så gott. Vi tittade lite på postkodmiljonären, Ted somnade i min famn. Sen tittade jag på musikmaskinen. Efter det kurade jatg ner mig i soffan, klickade igång Sex and the city (blev Hulken i fredags). VILKEN GRYMT BRA FILM. Fast att man inte sett hela serien, alla avsnitt så tyckte jag inte att man skulle behöva det. Grymt bra film!

Ted leker med lego nu, vi är klara och ska åka till Tyringe. MIn pappa kommer och hämtar oss, Patrik har ju bilen för han jobbar idag. SOLEN SKINER IDAG MED! Promenix idag!!


Kommentarer
Postat av: Sessan

Åh, ska ni! Var roligt... vi behöver nog inte gå på flera för vi fick alla svar idag! Äntligen har vi hittat vår fotograf och så fick vi massa inspiration om bröllopsresor. vart ska ni åka frstn, har ni bestämt nåt än?

2008-09-28 @ 18:50:51
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0