Spinningpass

Åh, ville verkligen bara sooova i morse när jag lämnat Ted på dagis, men sen ringde en pigg röst. Hann knappt innanför dörren, nämligen min Erica!!! Blev kaffe, frukost från fiket och INSU klart förutom en fråga om DIALYS.
En mycket mysig fm!!! Fina Erica fick mig piggare! Trots febrig och snorig. Hämtade barnen och sen gav vi oss ut i skogen. VI HITTADE MASSVIS MED KANTARELLER!!!! Oj oj oj, Ted tyckte det var kul att plocka svamp. Sen blev det svampmackor. Efter bus ute så körde vi hem, jag snabbt till spinningen. Kändes så skönt! Patrik undrade hur det hade gått, inte tränat spinning sedan augusti pga ryggskott, (han trodde nog inte att jag skulle palla det) ...
- Ha ha ha, det var väll inget. Trots fem ton snor i näsan!!! Ingen krossar mig, i sadlen är jag oslagbar!
In i duschen, Patrik hämtar thaimat (blev ju ingen förra lördagen), handlar frulle och jag sitter och svälter....ha ha . Nej...jag och min lilleman väntar!!! NU KOM HAN!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nice, JOra, har varit och firat med blåbärspaj hos polarna när pojkvännen har tagit körkort idag=)

2008-10-11 @ 00:05:57
URL: http://svalan87.blogg.se/
Postat av: Nana

Nice, jag blev fan sugen på spinning nu! Kul att det gick bra min lilla rock prinsessa <3

2008-10-11 @ 19:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0