Solen hägrar

Åh, nu längtar jag efter sol och bad!!!! Nana spelar "Var ska vi sova inatt" ...mmm Hon är prinsessan i en otrolig saga!!!
Ja ni,har massvis med bilder från vårt hotell!! Men hemma såklart. Igår var Ted uppe länge...och länge. Kunde inte sitta vid datorn då...Men ikväll så hoppas jag finna lite tid till det. Barnen leker...jag tittar på när Nana gör kåldolmar. Ser väldigt gott ut. Ikväll ska jag jobba,Ted får hänga med en liten sväng. Sen kommer Pk min till jobbet och hämtar bil och barn. Hinner man pussas lite med...



Här ska vi sitta och äta middag en sen varm kväll...



Här ska vi bada!!! Pussas i poolen..

Jag som aldrig varit längre än Tyskland....ha ha.Tänk en hel vecka på kritvita stränder, lyxigt rum med jacuzzi, spa, 4+ stjärnigt hotell Havsutsikt från vårt rum!!!!

Nu får jag sluta drömma.....snart jobba...Nanas mat luktar mumma!!!





Nu ser väll alla vart vi ska???

Kommentarer
Postat av: fine

åhhh, vilken paradis, va fint ni kommer att få det! KRAM!

2008-10-23 @ 15:32:50
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Jenny

Ser att ni ska till Kefalonia, där var vi i augusti och det var lika underbart som på bilderna !!

2008-12-28 @ 14:53:40
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0