Så sugen

På något sött och vi har inget av den varan hemma...Pust. Pappa ringde och frågade om vi kan åka och kolla på en bil nästa vecka. En bil som vi förhoppningsvis kan få lov att åka i på vår bröllopsdag!! En gammal gammal veteranare!
Pappa är mer uppspelt än jag vvad gäller bilen...ha ha. Han ville att jag skulle följa med, som är så charmig.
Sitter och tittar in bröllopsvideor...trött i huvudet. Stoppa något i munnen, sen sova...

 (väldigt gammal bild på mig och min "riddare")

Jag funderar allvarligt på att ha svarta brudskor, eller svart brudväska...varför inte. Det lockar mig...jag letar. Så finner jag nog det jag söker inom kort....

Kommentarer
Postat av: Tinna

Vilken fin blogg du har fått till.

Har precis läst historien om Ted. JÄKLAR vad tufft ni måste haft det och förstår din oro när han blir sjuk.

Hoppas ni nu får en bättre natt och att han kryar på sig ordentligt.

KRAMAR OM

2008-10-15 @ 20:39:16
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: fine

gud va söt du är.

2008-10-15 @ 20:43:35
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0