Omorganisation

Så får man göra när man renoverar ett rum i taget...
Nu har datorn fått sin plats i hallen (själva datorn står kvar i vardagsrummet men ska flyttas efter lanet på fredag)
På ovanvåningen i lilla rummet har vi numera bara sovrum och förvaringar. Blev bra!!! Nu bara längtar jag efter att kunna flytta in i vårt sovrum som ska få nytt tak, gammalt vidgjort trägolv och nya fina väggar, samt en skorsten som syns. Damm och verktyg överallt är det, men så är det när man köper ett myshus som är byggt 1932. Kommer dock bli fint. Vitrinskåpet med alla bröllopsbestyrsprylar finns nu i vardagsrummet. Lite omorganisation!
Nyser av allt byggdamm här...Skrorstensputs som ligger kvar i luften flera dagar efter rivning. Ted har busat med Pk som nu åkt till jobbet. Onsdag idag....jobb ikväll, Ted vara hos Svärmor och Svärfar.

Kollade in i min Kalender för bröllopet. Ligger bra i planeringen!!! Men det visste väll alla?? Ha ha ha.

'
Brudens baksida...ha ha ha..
Nej nu får jag leka lite med min lilleman innan vi ska köra!!

Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

tihi... hur ser din ut då?? Har du bild på den på bloggen!



Ha en bra dag gumman,.. fast det är svinkallt ute!

2008-10-29 @ 14:37:39
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0