Mer klart...

Imorgon ska vi köra och köpa vårt vita panel innertak!

Ordnat och donat här, bara en pyttebit kvar att ta bort av det gamla plastgolvet med skivor. Gjort en del idag! Imorgon blir det tippen med allt skit och vidare till ByggMax för att handla lister till vardagsrum (som nej ännu inte kommit upp), spot (nya lampor eftersom dom tar slut snabbt) samt vårat innertak till sovrummet!!!
Farfar ska agera bilförare, eftersom vi inte har dragkrok på våran bil så hyr han släp och kommer hit 11:00 imorgon fm. Ska bli kul att det händer något mer här hemma!!!!

Ted smaskar på vindruvor, jag ska snart hoppa in i bilen och köra Ted till Farfar som han ska leka med ikväll, jag ska ju jobba....

 (Inte min bild) visar vitt paneltak...(för er som inte vet hur det ser ut)


Såhär såg det ut i söndags....

Har en liiiten bit till att ta bort, hörnan...annars syns hela det gamla trägolvet nu. Vilket jobb att ta bort säger jag bara!!!
Men imorgon ska allt till tippen, sååå skönt!!! Tänkt vad fint det kommer bli när det är klart!!! Nu ropar lilleman!!!

Kommentarer
Postat av: fine

Ja, hon skall gifta sig borta i Singapore den 15/11. Det är egentligen bara en vigselförättning eller vad det heter, med tre vittnen, hans och vår mamma och hans bror.. ett "riktigt" bröllop skall de ha lite senare, förhoppningsvis hemma i Sverige :)



Desirée flyttade från New York till Milano i april, hon blev förflyttad inom jobbet, hon jobbar på Gucci. Visst vill vi ha knoddar, men det dröjer nog en liten tid, vi har så många andra planer som går före :)



Va kul att din syster mår bra också, henne hade jag nog aldrig känt igen om jag hade sett henne på stan, hihi

Kram

2008-10-16 @ 16:01:37
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Sessan

Härligt att ha hus och allt. Vi drömmar fortfarande om vårt eget. Läste du vårt lilla reportage i tidningen.



Bloggade nyss om min drömlägenhet iaf! Såå här vill jag bo i framtiden!



kramkram

2008-10-16 @ 18:20:29
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Tinna

Jösses vad du är duktig på att uppdatera =)

Hoppas du har haft en bra kväll på jobbet.

kramen

2008-10-16 @ 21:27:07
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0