Lille katt

Lille söta katten!!! Åh, kommer hem från jobbet och båda pojkarna sover. Izor ligger på bordet på ryggen och spinner. Vilken kär vän!! Helt slut efter denna kvällen!!! Slösurfat och tävlat såklart. Åh, lille katten ligger och tittar på mig.

Visst måste det vara kärlek???
Well well i love him anyway. Hoppas på en god natts sömn och inga mardrömmar. Imorgon ska Tedden på dagis och jag ska göra klart min INSU samt bota min förkylning.
Nu ska jag kura ner mig i soffan med mina goda vindruvor och kallt vatten. Natt natt

Kommentarer
Postat av: Tinna

HEJ

Trevligt att få dig som kontakt person...hoppas du inte förlorade i lotteriet om vem som skulle bli det =)

Men varför byte... vet att morfar sa ngt dumt till den andra. Ni får säga som det är ang telefonen, hoppas bara att han förstår. Det händer flera gånger i veckan att han ringer och mest till min mamma. Och det är hela dygnet runt... allt från 01, 02 till 05 på natten. Sen jobbar hon på nätterna så han väcker henne ofta runt 07 med... men när mamma inte svarar ringer han alltid till mig...tufft.

Ha en fin dag!

KRAM

2008-10-09 @ 23:02:33
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Nana

Lilla Izor det är klart att han älskar dig lika mycket som du älskar han! love

2008-10-10 @ 18:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0