Längtar

http://www.youtube.com/watch?v=2LXScvAZwgs&feature=related

Imorgon är det 309 dagar kvar tills jag ska bli Fru! Jag längtar så jag håller på att bli knäpp. Jag blir tokig av detta väntandet, hade vi vetat att det skulle gå så bra med sparandet så hade vi blivit man och fru nästa helg!!!

 Tittar på bilder och då längtar man ännu mer...


Patriks tokiga syster och vår toastmadame Helene gifte sig förra året den 15/9. Efter två barn och ett förhållande på nu 9 år. JAG KOMMER VARA LIKA LYCKLIG SOM DENNA tokfia när jag blir hennes lillebrors fru. För hon var lycklig!!!
Det syns väll???

Patrik har sett såhär mycket av klänningen....

 Lika mycket som ni får se....ha ha ha ha ha!!!!! Moaha ha ha ha....(
Nej det går inte att förstora den)

Jag kollar på bilderna från den dagen då jag fick den...då jag provade den med ryggskott...fina Ems var en hjälpande hand...Min fina Ems, som kommer ha en stor roll under bröllopsdagen!!!

Nej, nu ska jag kolla vidare på bilder....bilder bilder....Natt


Kommentarer
Postat av: fine

det är aldrig för sent vännen, det är roligt att höra att du är så peppad, du kommer klara vad du än väljer att ta dig för galant!



Jag längtar jättemkt tills vi börjar rulla igång familybusiness, men det dröjer nog några år, båda vill vara "klara"...



I vilken kyrka skall ni vigas, och vart ska ni ha festen? rockprinsessbröllop låter för bra för att vara sant! :D

2008-10-02 @ 22:45:34
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Mia

Super grattis! åh ja gick på den. försökte klicka haha!=) hoppas helgen har varit bra!

2008-10-05 @ 21:05:30
URL: http://svalan87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0