Frysgrader

Oj oj oj, fick skrapa rutorna för första gången sedan förra gången ha ha ha. Nej, men första köldknäppen kommer nu! Precis som vanligt till Alla Helgona helgen.
Ted kollar PIPPI nu vill jag lova....åh. Han leker att han är PIRAT, äter havrekuddar. Ja, vi ska nana snart...ha ha.


Ted har busat med Farmor och Farfar ikväll, så tacksam för att dom ställer upp så mycket som dom gör!!
 
Johanna med sin söta Svärmor, visst är Patrik lik mor sin??? Far sin med såklart!! Han har verkligen hälften av mamma sin och resten av pappa sin...

  
Sen har vi ju syrran (äldst) Helene....Patrik är en KOPIA AV HENNE!!!

Lika tokiga båda två, inte bara lika till utseendet....det vill jag lova. Samma "små grejor" har dom för sig...
Sen lilla Katarina....allas våran Katarina. Mellansyrran...

Systrarna Puff (Katarina tv).....& Piff(Helene  th).....Finast av dom finaste!!!!

Jag vet inte vad jag hade gjort utan denna familjen?
Med dom kan jag vara mig själv, och det har jag kunnat från första början. Tror att det är därför vi kommer så bra överrens...Dom skyddar såklart lillebror och jag tar väl hand om honom. Tänkt vilka fina svägerskor jag ska få!!
Tänk vilken fin, stark, kärleksfull och ROLIG familj jag kommer bli ingift i!!!!
Kan inte bli bättre! Det kan verkligen inte det!
Nu hoppas jag inte att någon missförstår mig, jag älskar "MIN" familj oerhört mycket, men att inte ha en mamma sätter sin stora djupa sår. Man vet inte hur det känns om man inte upplevt det! Det vill jag lova. Att hata någon samtidigt som man aldrig kommer kunna sluta älska. Nu får jag äntligen MIN familj, och får en ny med på köpet. Känns GREAT!

TACK FAMILJEN (fast att du heter Dahl Helene) KULLBERG för att ni är dom NI är!
För att ni ger mig kramar var dag i tankarna! Ni ger mer än vad NI tror!
Guld värda, Puss lilla fröken Mossberg....

Kommentarer
Postat av: Tinna

Vad härligt att du blir ingift i en fin familj =)



Hur går det med din rygg. Trist att den ska strula för dig. Vi kommer kanske o hälsar på hos morfar imorgon, vi har varit dunderförkylda i flera veckor nu... så om Julia är bättre så kör vi dit en stund.

KRAMAR OM

2008-10-29 @ 23:01:57
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Sessan is bride to be

Ja, visst är de läckra. Du, jag hittade ett par skitläckra brudskor oxå. Ska blogga om det så fort jag får lite tid över... =)



Hm, vågar jag det?? tihi.. jag har faktisktinte visat det för nån, förutom mina två tärnor som faktiskt var med mig när jag valde den!!! Kan inte du beskriva den lite fint i ett mail så gör jag oxå det... tihi.. jag är sååå feg, gumman! =)



kram kram

2008-10-30 @ 12:33:59
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0