Bäst före datum

Ha ha ha, inte haft tid att sitta vid datorn idag! Tiden har bara sprungit iväg...började 14:00 till 21:15. Långt pass...

Men något kul kan jag berätta idag....vill mysa med Ted sen..Han är ju som sagt vaken än den lille busen.

Idag när vi åt frukost så skrek jag till...
-ÅH...ÅHHHHH...
Patrik sade.......
- Vad pysslar du med, vaför skriker du???
- Åh, men kollllllaaaaa...
Jag visade knäckebrödspaketet...
- Kolla bäst före datumet...
- 08 08 2009.....?? Jaaaaa!!! Det var därför du skrek och tjoade...
Sen skrattade vi åt det....ha ha ha. Jag ska minsann spara den. Måste äta upp knäckebrödet först...FÅR JU INTE SLÄNGA DET. Men varför ska jag spara på allt?
Pappa min har passat Ted ikväll...thanx. Nu skulle han hämta Katja i Osby den lille nattråttan. Han har nog saknat henne sjukt mycket....gulligt.

Ja, annars inget annat nytt. Snön är på G....Lite snöblandat ikväll när jag körde hem...spännande!!
Jag väntar på att Papps ska ringa om bilen, hitta en frissa, någon som sminkar.....
Sen ringde Susanne på TickeT idag med. Jag mailade henne igår för jag hade sett på nån hemsida att det inte alls finns jacuzzi i dubbelrummen, endast i superiorrummen. Vi valde vanligt dubbelrum pga det enda som skillde enligt APOLLO var en fjöntig vattenkokare. Nu vet dom inte vad som ingår eller något. Susanne ringde och sade att APOLLO undersöker det till oss. Jag ska bannemej ha min jacuzzi, så är det bara! Hemsidan kan ju inte göra något sådant fel utan att ersätta det??!!! Nej nej, här har ni en som inte kommer ge sig iallafall! Tur att Susanne är så bra, för detta löser vi ng. Besked nästa vecka....väntar. Väntar som man gö rmed så mycket annat just nu. VÄNTAR! Sen helt plötsligt så är det dagen innan bröllopet, och vips...vart tog tiden vägen???


Åh, härligt att pussas med min store kille...
Nu drar min lille kille mig i byxorna...han har leksakskatalogen i sin lilla hand och vill visa vad han önskar sig i julklapp!!

Kommentarer
Postat av: Tinna

Åhh näää

Det är du som är sååå underbart omtänksam och fantastisk !!! Morfar hade nog inte kunnat få en bättre som tar hand om honom. Vi sa det igår att det märks på stämningen på avdelningen och på morfars sinne vem som jobbar. Igår var det jättebra, det brukar inte vara så många tanter som är ute och fikar utanför ibland..och alla var de glada. Känns skönt. Hoppas vi sa TACK för du köpte clementiner, han älskar ju det.

Ha en fin helg !

KRAMAR OM

2008-10-31 @ 10:03:34
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0