AC/DC den 22 februari

Inte sovit mycket inatt, snorat och varit på toa ggr flera.....ha ha ha.
Men ganska så pigg i morse, ville inte sova mer. Drömde mardröm inatt igen.
Denna gången kom inte fotografen till bröllopet, mitt hår var fullt med blommor och brudbuketten hade jag i en papperspåse. Gästerna kickade igång festen när vi skulle dansa brudvalsen och tårtan satt helt plötsligt alla och åt av!!!
Alla klädde ut sig i scenkläder och flippade ur.....jag fick gå runt och servera och diska. Fota själv och allt var bara feeel. Måtte dessa drömmar sluta nu. Ni skulle sett brudbuketten, en lång lång fast halft i en papperspåse.....Jättelustigt.

Erica kom på frukost, sen väntade vi in minuterna för att kunna boka AC/DC!!!!!!

Allt bara hängde sig och blev fel, vi körde till Emily och överraskade.
Tösen visade allt som hon köpt till bebbe på Ullared. Massa bra ha saker!!! Magen den hade inte växt så mycket nu....Snart tar det fart igen!!! LÄNGTAR!!
Hem och kom äntligen fram i telefonkö.....piffade till mig, strök och klädde på Ted samtidigt som jag hade luren vid örat. Tänkte att jag ska fan inte ge mig, jag ska ha biljetter!!
Efter 40 minuters väntan så!!!!!!
Jag beklagade mig först, hon sade att det var slutsålt....Min tårar var nära....Men sen när hon väl fick prata fick hon ur sig att där fanns 3 biljetter kvar på söndagens konsert!!! Scenen är klockan 12, vi sitter klockan 6. DOM BLEV MINA!!!

Så äntligen ska jag och Kullis rocka till Angus med bror och andra bandmedlemmar den 22 februari klockan 19:30!!!


Nu ska jag och lilleman på 80-års kalas!!!!!

ROCK ON!! Jag fick tag i dina biljetter älsklingsPatrik!!! Nu ska vi rocka...du, jag & Dennis....ha ha ha.


Kommentarer
Postat av: Nana

Naww vilka lyckostar:) Rock and Roll Kullisar!!

2008-10-11 @ 19:13:33
Postat av: Sessan

Oj 80års kalas, det var inte illa =) Have fun!



Tentan gick superbra! =)=)=)=)=)

2008-10-11 @ 19:31:06
URL: http://sessan82.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0