♥ 298 +

Åh, nu har man kommit bak det där 300 strecket...nu är det 9 månader och mindre än tre veckor. TOKLÄNGTAR!
Men tiden den går fort, ibland tycker man att den går för fort, ibland för sakta. Hade det inte varit för att jag är en riktig flicka med flickdrömmar så hade vi nog blivit man och hustru mitt i centrala New York, det är häftigt. Men gammaldags som jag är, så vill jag ha mitt "prinsessbröllop" men inte för sockersött. Jag är ju en tuffing med!!
298 + för det är ju några timmar kvar av detta dygnet...tss.

Efter jobb hämtade jag och lilleman ut våra AC/DC biljetter!!! Jippie! Globen och rock, det är sååååå bra.
Någon som lyssnat på deras nya album, Black Ice?? Det är superbra!
Tyvärr finns det inte många låtar som slår "Hard as a rock", "You shook me all night long", "Thunderstruck"...."Back in black"...Listan är lång!

Vi körde in till stan jag och mitt lilla ♥. Farmor och Farfar stod klara med maten! Sen var det tid att köra till skolan och ha två timmars "inför prov". Tycker det är jättebra att vår lärare går igenom detta. Det var lärorikt! Så nu ska det pluggas!
Kommer hem till Farmor och Farfar och får kaffe, Ted inte helt 100, väldigt trött. Somnar i bilen på väg hem. Nu sitter jag här och saknar min Patrik som jag inte kommer träffa förrän imorgon vid 13:00 snåret i fem minuter då jag ska få bilnycklarna. Pust, men sen blir det ju bättre när man träffas sen! Får hinna in till stan och fixa en flaska vitt eller rött? Till på fredag. Efter spinning och dusch så är det gott att korka upp lite, var längesedan vi gjorde det.

 

 Pappa & Min Patrik
Bilder från i lördags.....

Nu ska jag krypa in i en filt och kolla DH!!!! Gissa om jag ska mysa!!!

Kommentarer
Postat av: fine

Om du har lust att ta en kopp te så bor jag mitt på Södermalm, ser nästan Globen härifrån :) Skulle vara jätteroligt att catch up, men jag förstår om du/ni har andra planer förstås :)

2008-10-14 @ 06:52:12
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Veronica

Vilken stilig kille du har. Så stor han har blivit!

2008-10-17 @ 08:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0