Sova

Inatt blev det inte mycket sömn, natten som kommer får vi se. Ted somnade då Patrik hämtade han på dagis 15:00. SOVER ÄN och klockan tickar mot 20:00. Tack och lov ska han inte till dagis imorgon.

Dagen var händelserik, brandlarmet testades utan förvarning på jobbet. Riktigt läskigt, rädd som en hare blev jag.

En promenad i regnet hem, varit duktig idag med! Donat här hemma sen har jag och Pk ätit lite. Nu eldar min blivande och jag vill se SAW V (5)......Om jag vågar själv....Ha ha ha..Imorgon är det sovmorgon iallafall! Två kvällar på rad väntar nu, sen helg!! DET LÄNGTAR JAG EFTER!
Nu ska jag kolla med Pk min vad han har för planer resten av kvällen, samt kolla mina julgardiner om dom behöver sys upp. Första advent närmar sig, här har ni en som PYNTAR!!! Vardagsrummet brukar bli rött, från kuddar till fönster, ljuslyktor och tomtar i massor. Patrik kommer komma hem sen efter fyra dagars spelande till ett pyntat hem!
Åh, lite nervöst. Första gången vi är ifrån varandra så länge. Han åker nästa torsdag och kommer hem söndag eftermiddag. Kommer bli ensamt, och väldigt konstigt. Miss J får elda och laga mat utan hjälp av sin Patrik. Men sen kommer Farfar och Farmor dagen innan advent, det ska PYNTAS, lagas mat och drickas glögg.
Undrar om man orkar se film ikväll, skulle kunna sova i ett dygn nu efter denna dagen. Ha, vad jag vet är att min Patrik ska kamma mitt hår nu!! MYSIGT!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0