Ingen pannacotta här inte.

Den där pannacottan var inget vidare vill jag lova. vad betyder pannacotta egentligen, pudding?
Jag som trodde det var något helt annat..ha ha. Just nu lutar det åt något cheesecake aktigt. Vi får väll se..

Idag har jag och min lille kille sett en film, mysigt under det varma täcket. Svärfar och lilla Ellen är här nu. Grabbarna kollar in vårt sovrum, hur mycket kan Patrik riva? Det är Patriks fråga. Det ska Svärfar kolla in. Får se hur mycket han hinner med idag, med tanke på att jag ska börja jobba 15:30...

Jag kan inte sluta fundera på min brudklänning. Varför är man inte berikad med lite större boobs? Alla, och jag menar alla utom jag på mammas sida och pappas har big boobs. Måste verkligen fylla ut min klänning med något. Men vad? Ha ha ha, hon på MB sade att jag kunde lägga in lösbröst. No no no...vill jag inte. Då är det bättre att sy in och ha sina små rattar. Vad ska man ta sig till?
Ha ha ha...ja ja , funderingar bara. Nu ska Patrik jobba med sovrummet och jag ska ta mig en cykeltur till jobbet. Han ville ge mig skjuts..men nej. Nu ska man ju börja trimma kroppen ordentligt. Hantlar ska inför skaffas. Dom Patrik har är så obekväma att träna med.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi åker den 1:e december. ahhh bara två veckor kvar jue!! längtar massvis. ska till Fuerteventura en av kanarie öarna. ska bli massvis skönt! Jo det är klart.. massa planering inför bröllop. mysigt att läsa i bloggen din om alla planer. kommer bli hur fint som helst!

2008-11-16 @ 20:58:54
Postat av: Tinna

HEJ ! Tack för din mega kram...=)

I helgen har morfar terrat mamma massor...ringt inatt och frågat efter mormor och var alla hans saker är och något om hans egna föräldrar...= mamma ledsen... så jag kan tänka mig att ni har haft att göra med honom när han blir så orolig.



Jag gjorde chokladpannacotta igår när vi hade gäster...och det är mumsigt. Fick vaniljpannacotta på bröllop vi var på för någon månad sedan och den var ljuvlig också.

Ha en fin vecka

KRAMAR

2008-11-16 @ 23:39:24
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/
Postat av: Veronica

En kompis till mig gör pannacotta med dumlekola i. Helt underbart gott!

2008-11-17 @ 15:24:44
Postat av: Fru Evelina

små tuttar är ju fint när man är smal =)

jag har gaanska små och var rädd för hur det skulle bli i min klänning... men jag hade inte ens en bh på mig under till slut haha...

2008-11-17 @ 15:59:29
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0