Hittat "DEN"

OMG säger jag!!! IDAG HAR JAG HITTAT "DEN" ringen..oj oj oj. Jag blev kär.....
Fina Erica var med! Övernattningen gick bra! Barnen busade, men Sindy var nog busigast...Vi såg  "Shaggy dog"  & "Tingeling"...Mysigt att se barnfilmer. Tingeling var en RIKTIG flickfilm. Hihi...

Idag åkte jag och Erica min in till stan, handlade presener till LISA. DÄR VAR DEN!
Jag blev som förtrollad...mmmm. Vill bara visa Pk den, kanske inte just den från Guldfynd, men jah vet hur den ska se ut iallafall. Vi vill nog att Guldsmeden som gjorde våra förlovningsringar ska göra vigselringen med....
Vi får se.....Tss....Nu kollar vi Hannibal Lecter film..bu. Tidig morgon imorgon....Snart sova...Brevid min Patrik!!


Kommentarer
Postat av: Sessan is bride to be

Mysigt gumman =) Jag har oxå hittat min ring =) Den har jag tittat på en gång i månaden i snart 2 års tid =) MEn jag ska modifiera den lite... för att den ska passa ihop med min förlovningsring! =)



´=) Kram kram

2008-11-02 @ 18:39:27
URL: http://sessan82.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

åh spännande! hur ser ringen ut?

tycker verkligen ni ska göra ringen hos en guldsmed, värt vartenda krona 0)



kram!

2008-11-02 @ 18:48:28
URL: http://evelinas.blogg.se/
Postat av: Karin

Är också på jakt efter ringar och kan tänka mig att att när man väl hittar "The One" så vet man det. Men tänk att det ska vara så svårt! Tror att jag provat de flesta ringar i Sthlm nu och har fortfarande inte bestämt mig...hmm..:-)

2008-11-04 @ 21:17:17
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0