Helgblogg

Åh, jag är så dålig på att blogga under just helgen...Patrik jobbar och jobbar. Igår var det jag och lilleman som mös hela dagen. Vi ritade och busade. Nu leker han med mina pappiljotter.

Igår var Ems här och bebbe sparkade på mitt öra och min kind!!!!!! Jag blev helt eld å lågor. Nu längtar jag grymt mycket mer, nu vet vi ju vem det är som gömmer sig där inne i mörkret!!!

Ellen kommer sen, ska passa henne medans dom andra är på bio...
Försöka hinna med lite plugg idag med, men just nu hänger Ted på ryggen och klättrar på solen..
Han vill inte att mamma ska sitta här inte....men jag har ju inte varit vid datorn något alls.
Kan inte mamma få fem minuter?
Undrar om det ska göras något i sovrummet idag? Ah, dessa renoveringar...

Kommentarer
Postat av: Maria

Är en trogen läsare av din blogg. Känner dig inte sedan innan men har av någon anledning fastnat här :) Är ju lite nyfiken på hur långt ni har kommit med sovrummet, hur det ser ut nu. En liten bild kanske.....



Trevlig helg

2008-11-23 @ 11:13:27
Postat av: Martina

Hej! Jag är ännu en läsare som inte känner dig, men jag är lite nyfiken på vad det är du pluggar till? Har försökt hitta det på bloggen, men utan att lyckas. Ha det bra! Kram

2008-11-23 @ 18:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0