Första snön

Hos oss kom inatt! Vitt ute! DET ÄR JU SÅÅÅ FINT!!
Jag och lilleman valde att ta lite sovmorgon idag, vaknade och Ted tjoar:
- Mamma mamma titta SNÖ!! Massa snö!!!!
Han var såå glad av att se det vita som kommit på vårt gräs.
- Titta mamma vilken stor fågel, en skata!
Och mycket riktigt så var där en skata i vårt (en av dom) stora bokträd. Vi lade ut fägelmat igår innan vi gick till byn och det var uppskattat av både fåglar och våra misar som sitter i fönstret och slickar sig om munnen. Ha ha.

Åt frukost, sen medans jag tömde kattlådan och lade in en maskin tvätt så hade minsann Ted klätt på sig allt själv! Han kan när han vill. Ut i snön och plufsade runder, inte så mycket snö men lite plufs blev det. Försökte komma in i bilen vilket tog tid.
Ted åkte till dagis där alla barnen var ute i snön. Han och Tristan sprang iväg och började genast leka.
Jag körde sakta men säkert hem och nu är jag klar med den SISTA INLÄMNINGSUPPGIFTEN till Naturkunskapen. Känns så skönt. Det blev ett litet arbete om Evolution och forskning som pågår idag. Väldigt intressant måste jag säga. Sökte en paleontolog fibrilt för att få lite svar, men han svarade aldrig. Synd, det hade jag velat ha med i min uppgift. Men ska fortsätta försöka nå honom för svar vill jag ha ändå.

Nu ska jag börja en liten städning här hemma. Plocka ner gardiner och dom ska tvättas. Städa på balkongen, ljungen är bortplockad nu. Ris ska skaffas så att vi kan sätta en fin slinga på balkongen med. Bröllopssurfa ska jag med göra...hihi.
Har en sida om ett bröllop som inspirerar mig så sjukt mycket!! Dom gifte sig i Augusti i år i Los Angeles.
Rolig bild va?


Det var här jag fick klartecken om Svarta tärnklänningar!
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Ska vi försöka hinna in en ett snabbfotobås på stationen kanske? Väldigt roliga bilder och detta hade passat oss.
Det ska vi göra!!!

small bio photo Liknande brudfrisyr vill jag ha...
Image and video hosting by TinyPic
Åh, vill hitta fina rockar till mina tärnor jag med....jag en rosa och dom svarta....jag letar....Och ska städa med såklart!
Ta ta sålänge...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0