Förbannad så det ryker ur öronen

Nu är jag inte nådig!! Det vill jag lova!!! Blev kontaktad av Snälla Susanne från ticket idag, tydligen så har APOLLO gjort fel på nätet och hemsidan. Finns ingen jacuzzi i dubbelrummen...endast i superiorrummen. Känner mig så grundlurad!Vad finns då i dubbelrummen? Nu är jag arg så jag kokar! Sen är det inte bara det, dessa superirorum är superdyra. Visst man kan välja ett superiorrum med egen pool. Men vad tusan kostar inte det??? Jaha, lite tramsigt kanske? Vad tusan ska man med en jacuzzi till om man är utomlands?? Finns ju POOL och hav. Men tycker att domkan skriva rikigt på sin hemsida. Jag som var så nöjd med vår resa. Visst, fri ombokning. Ska vi skita i att åka dit bara pga jacuzzin? Eller ska man ifrågasätta hur dessa dubbelrum, (som inte var billiga vill jag lova för en enda vecka) ser ut??? Stämmer ens bilderna? Åh, jag kokar!! Kanske ska ta och boka till Mauritius istället? Nej, vad krångligt allt blev. Visste att det var för bra för att vara sant. Så dum är jag. Får väll ringa Apollo imorgon då dom har telefontid i Stockholm. Kanske har jag lugnat mig då?Fortfarande inte ringt slottet om att fotas där...Helene och Ellen är här, vi gör den årliga kusinkalendern...Hon glömde sladden och är hemma och hämtar den. Ellen och Ted tittar på Pippi, Ted bara jäklas med henne. Ah....Kaffet i handen och försöker lugna mina nerver. Men arg är jag.Patrik min håller på uppe i sovrummet vårt, skorstenen putsas. Sen ska det fogas klart. I helgen ska taket upp!! Gäller att jobba på..ha ha ha. Nej....åter till alla dessa foton att välja mellan...Ville bara spy av mig lite...


Kommentarer
Postat av: Fru Evelina

usch vad trist att inte informationen ska stämma! hoppas det ordnar sig iaf =)



jag köpte matrix so silver schampo, kostade 169 med frakt.



kram

2008-11-05 @ 19:29:26
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0