Efter två långa promenader.

Och en massa spring på jobbet är det skönt att komma HEM.

Jag och lilleman vi klädde på oss och skulle gå ut i det vi trodde soliga vädret. Vi gick ner till byn och köpte ankmat. Sen började det regna, inga ankor var där heller. Men svanen och gåsen fick mycket mat iallafall...Det började hagla och Ted ville gå själv så blöta blev vi. Men häftigt med så STORA hagelbitar. Lämnade av lilleman och jag gick upp till jobbet. Var genomblöt när jag kom upp för lastbilarna dränkte mig med vatten...ha ha. Skönt att få en kopp kaffe av Snälla Camilla. Slutade 21:15 och promenerade med en tom barnvagn hem i mörkret. Fick lite nudlar av Patrik och ska strax få en nackmassage. Sen ska vi sova för det blir tidigt imorgon, och för Patrik hela helgen...han ska jobba både lördag och söndag. Trist när han ska iväg hela nästa helg, men vad gör man inte för lite extra pengar nu till jul?
Luna spinner och är kelen...Hon ropar!! Nu sitter hon i mitt knä och snusar...gullekatten. Min lilla flicka.



Hittat ett bra recept på Chokladmousse i Hemmets Journal...kanske man ska ha det som dessert?

Kommentarer
Postat av: Tinna

HEJ vännen. Hur är det med magen, jag vet precis hur det är. Har ofta cystor.../ op 2 ggr...med massor av blödningar. Denna veckan har jag haft inåtgående...alltså ut i buken istället för vanligt... och det gör ont vill jag lova. Jag har så mycket ärrbildningar i äggledarna pga av alla cystor så därför kan jag inte bli gravid.

Hörde att morfar hade blivit alldeles tokig av att han inte fick sin telefon, så han hade slagit någon av er... ssk hade ringt redan 08.15 till mamma. Vi får komma på en lösning, är det innan kl 10 får ni ringa till mig istället, i och med mamma jobbar nätter och är inte i säng innan 02.30

Ha en fin helg

KRAMAR

2008-11-20 @ 23:37:15
URL: http://tinnaochjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0