Bruduppsättning!

Letat frisörer idag, samt makeup.
Ser ut som om alla ligger på ungefär samma pris, sen är det långt ifrån alla frisörer som gör bruduppsättningar!
Tycker ändå att dom har hyffsade priser, kostar gör det ju...men det är ju once in a lifetime. Då vill man ha experthjälp. Hittat två stycken bra salonger! Där det även finns Makeup om det skulle behövas....Mellan 800-1000 kr/tim. tar betalt per kvart. Frågat om tärnor och även där betalt per kvart.
Jag berättade om mitt hår och hon kunde tänka sig att det skulle ta en timme. Bra ju!
Frågade även om dom kunde komma hem, men det var såklart en kostandsfråga. Går även fortare att göra uppsättningen i en salong då dom har alla "verktyg" där på plats. Så det låter väll mysigt det med? Hade ju varit toppen med makeup och frisyr på samma plats!

Hair, Long Hair
Kate Beckinsales brudfrisyr inspirerar mig mycket! Förutom slöjan som sitter för långt upp...eller jag vill iallafall inte ha den så långt upp på huvudet.
HairTÄNK NÄR MAN SITTER DÄR...
Hair, Dress, Makeup Hair, Makeup


Patrik hemma hos mig nu, en kopp kaffe hann vi med sen gick han ut. Farfar behövde lite hjälpt, hanhar kört ved till oss hela dagen. Varit så duktig! Jag har pluggat lite granna, ja ja...lite. Nja ögnat igenom. Känner ju igen det jag läser, frågan är bara vad som kommer på provet imorgon? Kanske allt det som sitter sådär? Vi får se! Nu ska jag ta en prommis till Teds dagis, känner att jag verkligen behöver röra på mig. Blivit en riktig soffpotatis sen jag fick problem med ryggen. Nu får ja ta tag i min träning igen! Om det bara inte gjorde så ont...
Nej, ut i det ruggiga vädret, hämta hem min lille kille ska jag göra. Väl hemma ska vi göra mat!! Idag blir det lite buffé. tss...

Ems hon passar med en söt liten tärnbukett....

Kommentarer
Postat av: Martina

Vad är det du pluggar för nåt? :)

2008-11-13 @ 19:27:14
Postat av: Veronica

Jag har ett förslag på frisör:-) Érika på den nyöppnade salongen Rockee i Hässleholm.

2008-11-14 @ 07:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0