Apollo samtal

Argh, gått och grunnat på resan hela dagen. Vill mindre och mindre åka till den bokade resan.....Synd att det blev så, men...

Just nu pratar jag med APOLLO, vi vill ju ha tillbaka dom betalda pengarna. Får man ju inte egentligen för avbeställningskyddet gäller endast sjukdom. Men.....vi känner och lurade och tycker att hemsida samt katalogen ska inte ge så fel info. Nu är det BRÖLLOPSRESA vi ska på. Då ska det vara så som VI VILL HA DET! Väntar i luren medans hon antagligen pratar med sin chef. Tid tar det iallafall......



VÄNTAR OCH VÄNTAR!!!!! Suttit i telefon nu i 40 minuter.....jag ger mig icke i första taget...

Kommentarer
Postat av: Karin

Hoppas att det går bra med bröllopsresan! Karibien låter ju verkligen inte heller helt fel! ;-) Jag kommer snart också att ta tag i det här med bröllopsresa snart.. Men först ska inbjudningskorten ut och därav måste vi även bestämma temat. Eftersom vi gifter oss på våren blir det nog ljusa färger (som t ex ljusrosa) men vi har ännu inte riktigt bestämt oss. Ska skriva mer om det i min blogg så fort jag vet! Ni då, har ni bestämt tema?

2008-11-06 @ 17:38:49
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/
Postat av: Karin

Haha, ja det är svårt att välja då det finns så mycket att välja bland men samtidigt så är det kul ju ( = I-landsproblem ;-) ). Jag funderar på att utgå från färgerna i brudbuketten istället för bara färger som jag gillar. Er kombination låter fin! Jag gillar också midnattsblått, men känns som att det inte passar så bra till våren...

2008-11-06 @ 19:23:18
URL: http://lifestylebykarin.blogg.se/
Postat av: Fru Evelina

löste det sig med pengarna?



du har en utmaning i min blogg =)!



kram

2008-11-07 @ 09:25:38
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0