Kom så pussas vi!



Ja!!!! Mitt paket från Calligraphen har kommit! Kommer hem från jobbet och ser detta underbara kuvert, paket finns att hämta på posten. Jippie! Hinner knappt träffa min Pk, en snabb puss....inte mer.

Jag och Ted har en mysig eftermiddag med fika hos Gudrun & Åke. Där jag även berättar att vi ska gifta oss!! Dom blir så glada båda två. Gudrun säger att vi får en peng till drickat som ska inhandlas i Tyskland någon gång i april 09. Längtar till denn trippen med Pappa och Katja. Kul att vi får hjälp med en peng! Tackar vi för!!
En promenad hem, plockade stenar. Ted somnade på soffan idag igen....
Sen började jag pyssla, självklart ta kort på allt hur det såg ut från the beginning!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0