En hjälte

Åh, precis gottat i mig Våra Bästa år. Det har hänt så mycket sedan sist jag tittade. Hinner ju inte följa denna serien som man gjorde förr, och det kan man knappast för men får pausa lite. Iblad kan det ta evigheter innnan det händer något. Men idag räddade Jack sin Jennifer.

Ett äkta (men ändå inte) kärlekspar!

Gynning ikväll, inte glömma..big no no. Nu ska jag snart ta Sindy med ut på en promenad, i det härliga regnet. Bara det inte regnar den 8 augusti 2009 så är jag nöjd. Pillade med bloggen igår kväll, lite för mycket. Men presbild och menyn försvann längst ner på bloggen. Väntar spänt på ännu ett svar från Support. Dom är verkligen bra på att hjälpa till. Thanx!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0