Dagarna går

Känns just nu som om tiden den går såååå sakta. Har många bröllopsbloggar jag följer, nån som ska gifta sig om två veckor, nån om två månader och nån om ett år som vi. Många som nu hunnit gifta sig! Grattis till alla er. Alla bloggar ger mig sådan inspiration och glädje att gå in och läsa var dag.

Idag har det inte heller hänt mycket här hemma, men skönt när man har en sådan dag med. Kaffe hos Svärmor och Svärfar har vi passat på med. Nu nattar Patrik vår lille Ted. Sen ska vi se en läbbig film idag med.." The ruins". Gårdagens film var superbra! Kalla kårar fick jag, men efter filmen blev jag värmd. Vilken älskog! WOW!

Nu ska jag klippa lite i tidningar medans filmen blir klar för att se på! Drömma mig bort i allt som har med bröllop att göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0