Cykeltur i det gröna

Lördag!

Patrik jobbar hela fm och Nana och Rami kommer, vi myser och sen gör Nana rabarberpaj som är klar tills Pk kommer hem. Mumma! Efter det blev det shopping med mina boys i Bjärnum. Hem och Patrik gjorde god nudelsoppa med räkor, Ted nanar och vi kollar in filmen vi skulle sett förra helgen, "The Ruins". Bra B film om man säger så.

Idag blev det shopping på OBS (COOP) Skulle handlat blommor men utbudet var så dåligt så det blev mer sockelfärg och penslar. Måla mer grund på huset i veckan då dom lovar fint väder. Efter det, hem städa bil och ut på en cykeltur med mina pojkar, Helene, Niklas och Trille. Självklart stannade vi till vid Kvarnen. Jag och Patrik kollade in platser. Bröllopsbilder ni vet!!! Ha ha, Kvarnen är given, många fina platser, en strand har vi bestämt med. Så den 8/8-08 så ska det bli picknick och kolla platser dag för oss.

Hem med våra vänner och grillade gott, pratade gamla minnen som vanligt! Nu väntar jag på att Kullis ska somna Ted..sen är det ju SÖNDAG IDAG!

 Johanna LÄNGTAR! MIN Kullis med!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0