Vinsmutt

Gårkvällen var så mysig! Härligt att grilla med Pappa och Katja, samt mina pojkar då. Fast att Ted var så uppspelt över att få träffa Moffe och Katja att han inte åt något. Blev kaffe på gräsmattan så att Ted kunde leka med sina nya leksaker han fick. Vattenpistolen fick Moffe bli varse om....ha ha. Blev blöt. Kaffet smakade bra, Patrik hade köpt sin favoritglass...Rocky Road. Jag är ingen glassmänniska så jag smuttade på mitt kaffe.

Emily kom inom och visade världens vackraste bild!!!!!
Hon sken som solen som vanligt, vackra tösen!
Sen blev det bildvisning från Tyskland, och bröllopsprat. Pratade bordsplacering, visade den jag gjort. Jag och Katja kollade klänningen jag är kär i...Vet hur den ska se ut nu....vet bara inte om jag ska sy upp den i Sverige eller i Kina? Här att köpa färdig är den för dyr tycker jag. Just att bara ha den en dag, men sen samtidigt vill man ju vara så fin man kan bli. Vi får la se....Vi får se om jag blir sysslolös ikväll och gör pussklockor? Eller om jag och Patrik kan få en kväll och vara uppe sent, mysa, dricka lite vin och se en film? Eftermiddagen nalkas här...jag skulle jobbat till 15:30, men med ryggont och nackspärr så stannade Nana dom extra två timmarna. Jag vet ännu inte om Mikaela kan min sista tur imorgon 16-21? Isåfall så har jag semester nu!!!!!!!!!!! Hoppas att hon vill göra det....Nu ska jag slänga mig på soffan, pojkarna är inte hemma och jag har ingen aning om var dom är? Men cyklen är borta....dom kanske är och badar för det rä sååå fint väder här idag!!! Hoppas nu att detta håller i sig ett litet tag! Då kanske det bli bad och sol imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0