Vinn en tiara...

Ja, klart att man är med och tävlar då...!!!! Eller?

 Inte denna då...men den är grann!

En jobbedag, hinna träffa Pk i 30 minuter....suck. Mindre kul...Nana och Rami kommer, Skip Boo, kaffe, köttbullar och film. Sen efter åskvädret (trodde vi) så cyklade vu Gundrastopsrundan, as usual. Älskar den rundan att bika. Lovely! Man mår finemang efteråt. Hem till Nana på kaffe, barnen fick popcorn. Cykla hem och städa Teds rum, borsta tänder, kissa och nana. Jag höll på att somna jag med. Läste bloggarna, love you gilrs!!!! Kollade mail, inget svar från Calligraphen om pussklockearken...Hmpf. Men en tävling som jag självklart deltog i!

Cpade mig framför webkameran....so you can see...

   

   
Ha ha ha ......this is me today.
Med Patriks goa Marwin tröja...Åh, me like. Luktar min Kullis! Mmmm, sniff sniff.

Nu ska jag surfa vidare....Bara så att ni vet.....:
- IMORGON ÄR DET 1 ÅR OCH 1 MÅNAD KVAR TILL VÅRT BRÖLLOP!!
Får fixa lite från min lista på onsdag.....imorgon är det fullbokat...

Fick svar från Fotograf Daniel....Han är på semester, men hör av sig efter hemkomst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0