Semester för Kullan

Idag har Patriks semester börjat, jag jobbar dock i 14 dagar till, med undantag för sista veckan då jag är ledig tors, fre, lör och sön. Så egentligen bara 1½ vecka till. Kommer gå som på räls! Under tiden hinner Herrn i huset hinna planera projekt och kanske utföra med? Vem vet? Hoppade precis ini duschen, ve och fasa...inget varmvatten. Men vaknade det gjorde jag! Nu ska Ted titta på film och jag ska mysa till det med blivande mannen min. Saknat honom så mycket nu när han jobbat kväll. Ikväll blir det jobb till 21:15 (mindre kul). Nu tassar Kullan upp här...Kanske ska ta och köpa oss en laptop i semesterpresent? Som Kullis sade....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0