Wedding today!!!!

IDAG GIFTER SIG HELENÉ OCH NIKLAS I LAS VEGAS BABY!!!!


Önskar er all lycka på eran dag! Snart kommer ni hem som Mr & Mrs....Just Married and so on!

Massa kramar från Kullisarna (eller snart är alla Kullisar)


Jag snusade länge, Patrik och Ted hämtar Svärfar Lennart. Trappan blev murad igår!!!! Idag ska den putsas fin! Sen så!! Jag längtar tills jag målat den. Kommer blis å snyggt jämfört med hur det såg ut innan.

Boysen anländer snart hem igen!!

Patrik med låååångt hår, Svärfar Lennart och min fina Pappa som jag saknar så det gör ont. Hoppas att han hittar mycket bröllopstidningar och pyssel till mig i Tyskland, helst vill jag bara att han ska komma hem så att vi kan ta en tur ut med båten på sjön. Ha med kaffe och fånga firrar. (Bilden är från Teds 3 års dag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0