Fotograf

Till 99 % bokad!!!!! Jippie!!! Det känns som en lättnad att veta att godkänner bara Putte P, Knotte, Kullis, Kullan, Snoddas, Kladdri, Daddy P....mm det så har vi en fotograf som är med hela dagen på vår bröllopsdag!!!!

Precis så jag ville ha det
, men till ett vettigt pris då det vill säga. Hon jag hade velat ha kostade 15.000 kr. Hujedamej...
Där sprack vår budget med hästlängder.
Så nu är jga väldigt nöjd...
Ted tittar på VHS, ha ha ha fick plocka fram videon i morse. Ted fick en hel kasse med barnfilmer av alla i Tyringe. Så nu ska han se varenda en av dom...ha ha. Patrik fixar och trixar med lister runt skorsten, en bred bräda som ska sågas till exakt på rätt sätt, samt ett "hål" för dimmern. Men det kommer bli fint, pilligt är det bara för honom. Därför så tänker jag inte dyka på honom nu med fotograffrågan....Men vet att priset är ok för honom, har ju diskuterat det innan...(flera månader sedan jag pratade med fotografen för första gången). Han pular, jag har lagat snabbisar och strukit tvätt, samt pulat här hemma. Får börja tidigare idag, inte 16:00 som det var tänkt. Redan 14:30...pga bemanning. Hunnit fixa lite med andra hemlisar idag med....
Scrappade lite igårkväll, sen såg jag filmen "Made on Honour". Helt ok, men en liten kopia av "Min bäste väns bröllop" med Julia Roberts. Den var ok, men slår inte 27 dresses!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0