Fotograf bokad!!!

Nu är han bokad! För två röda sekunder sedan så skickade jag iväg mailet med fågelpost!!!

Eftermiddagen och kvällen...
 
P. fixar och trixar med hur vi ska göra runt dörren....kom fram till att dörrkarmen ska rivas,
imorgon ska det införskaffas nya brädor...
  Ted tittade på fiiiiilm och jag föröskte göra en ordentlig budget. Den som jag gjorde för några månader sedan känns slarvig. Nu vet vi ju vad fotograf kommer att kosta iallafall =)
 Jag fick ge mig åstad till jobbet....jag får jobba denna helgen med...inget folk att ringa in. Men då ska man ju ha bra betalt med...Ikväll jobbade jag med Nana!! SÅ KUL!!!
 I REALLY DO LOVE YOU MY Coffebiaaaatch!

Kvällen flöt på, såklart när vi jobbar! Åh, om Nana alltid kunde vara hos mig på TREAN! Hm....Vi kunde ta hand om alla finisar tillsammans....ha ha ha.
Blev hämtad av mina boys, Ted superpigg vid 21:00. Sen blev det Nudelsoppa här hemma, jag blev såå sugen på det. Såklart att kocken Kullis smäller ihop ngt till mig.
  Efter maten så satt Ted i mitt knä och vi bara kramades. När man är rikigt mätt och trött och kelen! Då säger Ted:
- Åh. vad jag tycker om dig mamma!!!
Mitt Hjärta det höll på att smälta! Underbara unge! Sen nattar jag Ted. Han vill att jag ska fota honom med Izor och med Snurre.
Izor (kissekatten) och Snurre är kaninen jag hade när jag var liten...Nu har Ted den!
 

Nu ska jag kela Kullis!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag älskar verkligen dig me! <3

2008-07-16 @ 17:42:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0