Bara film.


Fredag 5/7 08

Idag var det jobb för mig som gällde, även herr K. Ted busade på dagis, gick så bra att lämna honom för att Rami kom såklart! Hem till Nana efter jobbet och hämtade min buskille som såg ut som en sotare. Cyklade hem och strax därpå kom Patrik min hem med. Ärenden sen hem ljuva hem och baka samt laga lite mat. Vi pillade här hemma hela kvällen. Ted somnade och jag kröp ner i soffan med Patrik min och vi såg en rolig film. "Forgetting Sarah Marshall"

Lördag 6/7 - 08

Idag så vill Ted bara se på film, Patrik jobbar extra denna lördagen med. Frågat om han vill ut och bada poolen men icke sade nicke. Nej nej. Just nu tittar han på "Oliver & Gänget". Ska ha kaffet klart tills Kullis kommer hem!

Lille Ted han somnade så gott på soffan..


När Kullis kom hem så drack vi kaffe på balkongen i solen. Pappa och Katja kom och då var det dags att klä sig...ha ha ha. Ännu mer kaffe och skorporoch Ted vaknade, dags att packa väska sin och åka till Farmor och Farfar. Ted blev glatt överraskad då lilla Kusin Ellen var där med!! Din började leka direkt....sen kunde mamma och pappa köra och veta att han har kul!!!

Hem och piffa till oss....Sen cyklade vi till Nanas födelsedagspartaj! Cyklar då förbi (ja nu kommer odret bröllop igen Pappa lilla) Kyrkan som vi ska gifta oss i. Kyrkan som Patriks farfar hjälpte till att lägga taket på....
   

Hälsa hälsa på alla som anlänt: Sassa, Nana, Joel och Krisse...

Ems kom och strålade som solen...undrar varför ha ha ha...Åh underbart att se, vi lämnade över presenterna som Ems ordnat med: Toapapper med rosor, sugrör med paraply, smörknivar och diskhandskar med döskallar...

   

    

Roliga bilder....ha ha ha. Fick höra flera gånger under kvällen av Lollo vilket sött par vi var, så här kommer en fiiin finiin bild!!!

 

Jovisst är vi ett vackert par!!!

Kvällen bestod av massa öl och vin. Roliga skämt, vänskap och lära känna. Kul som attan hade vi, blev ingen klättring i taket idag...men Kullis hittade på annat bus! All dricka tog slut så Patrik tog Stoffe med till Porrarp för att hämta mer öööööl! Dans och vi vrålade till AC/DC hela kvällen, Thunderstruck unt T.N.T. Skön musik för öronen!
Dans och sång...sen vid tre tiden så var det nog dags att slita sig innan vi somnade. Jag och Kullan cyklade hem, sakta men säkert. Lille Patrik vurpade med cyklen för han trodde att han skulle köra in i mig...:)
Han öppnade sitt hjärta lite under cykelturen hem....Nämnde två stycken han vill bjuda på bröllopet och sen sade han :(samtidigt som han cyklade vinglingt fram på vägen)
- Johanna, jag älskar dig.....vill du ha rosa på bröllopet så ha rosa, vill du ha grönt så ha grönt. Jag älskar dig....vill du ha rosa så gör det inget...
Ha ha ha, det roliga är at jag har inte ens nämnt rosa....(grönt har kommit på tal.....)
Väl hemma så somnade Kullan på två röda...jag med.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0