Wedding

Surrar i huvudet nu, ikväll efter besök från Tyringe, hängt tvätt, städat lite, och en rykande dusch så satte jag mig ner till ett dukat bord. Patrik hade gjort bakad potatis med massa goda tillbehör. Ted somnade i fotöljen, jag satt med mina tidningar och skrev ner ideér som inte får glömmas. Mer och mer lossnar nu. Mer och mer....bara man tänker till lite.
Vi ska inte ha en båge runt oss vid middagen, sett något mycket finare. Frågan är bara om det går?
Skrevit klart utskicket till gästerna, det som ska skickas med i inbjudningarna (vill inte printa ner allt på dom, för fina för det)
Lista över vad som ska göras härnäst....så kul för det varierar från tiding till tidning. Men tror att vi har bra koll, sett att det är lite som ska göras nu. Får jag ta tag i med start imorgon!
Hoppas att korten kommer snart med! Då ska det pysslas!!
Nu åter till en varm soffa och tvn med min Patrik.

Pioner (bild uppe) eller ranukler(bild nere)?

Tror jag satsar på Pioner, rosor, samt en kvist av Bonzai....Spännande va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0