Tack.

För att ni finns!

  
 
Min lille kille (bild från i somras...) somnade medans jag fotade Ems. Imorgon ska vi mysa!!!

Dagen har varit full av affärstittande! Vad många fina klänningar dom hade!
Nanis hittade sin, Ems inte säker men lilla Erica som kommer vara höggravid hittade inget. Jag får ta en dag med bara henne...Tösen. Blev lunch och sen letade vi vidare, men Randiga Rutan var ändå bäst.

En riktig heldag....NU BÖRJAR JAG bli rikigt nervös för planerna jag vet att dom smider. Idag kom jag på tre flickor som var väldigt tysta bakom mig...jag i täten som vanligt..men tyckte att dom var OVANLIGT TYSTA. Jag kom på dom, fnissade och viskade gjorde dom. Hm...Nu som sagt fasar jag för min Möhippa eller vad det nu var dom viskade om.
Saker jag fasar kommer jags kriva en novell om...det kommer det kommer. Jag ska nog göra mig en liten lista här på bloggen...ha ha.

Hem ljuva hem. Kaffe med Erica, Dea och min Patrik...¨
Ems kom och jag har fotat magen. VILKA FINA BILDER!!!! Älskar dig min lilla brunis. Kände lill tösen rulla runder i magen med ikväll. MYSIGT! Klockan blev mycket för vi tittade på gamla bilder....tss.
Nu ska jag lägga mig på soffan och skriva en lista på vad som göras skall och införskaffas mer...Om jag orkar. Ha ha ha...

Bilder från idag kommer en annan dag...
Snart bara 4 mån kvar och om två dagar är det 5 år av KÄRLEK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0