Sitter här

och grunnar på typsnitten. Ted och jag har precis ätit lite mat och det nalkas annanaspaj inom det snaraste. Lilleman kollar Lassie och jag sitter och grunnar på calligraphens hemsida. Har ju roat mig med deras nya katalog samt nya ALLT OM BRÖLLOP senaste nummer denna helgen.

Beställ vår senaste katalog med bröllopskort och tillbehör för ditt bröllop 

Äntligen har jag vaknat och har blivit av med den värsta huvudvärken. Patrik har ringt hem och det är lika mysigt var gång han ringer. Fast man inte har så enormt mycket superviktigt att säga varandra så pirrar det i kroppen precis som det ska göra.

kollat favors askar på Calligraphen, men hittar inga jag vill ha. Kanske ska satsa på helt vita? Enklast så...
Ted vill ha paj nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0