Nobelfest

Ikväll är det Nobelfest på jobbet. Alla ska vara uppklädda och det serveras trerätters samt vin. Oj oj, dom gamle kommer ju trivas!!! Slippa se oss i dessa tråkiga ALERIS kläder. Inget ont om dom, men kläderna kunde varit roligare. Sen att dom får se oss i vårat vanliga och lite uppklädda oss...ha ha. Kul!
Sotaren är här nu...Ted kollar Dora. Jag ska in till stan, får se om mina boys hänger med. tar så mycket längre tid om vi ska åka alla tre. Men inget kul alls att åka själv. Jag ska sola iallafall, så det kanske är bäst att brumma nu? Ska även kolla vigselringar, besök hos vår guldsmed ska hinnas med! Han ska få göra våra vigselringar, hoppas att dom blir lika bra som våra förlovingsringar!
NYHETER-10s22-madde-22_368 Inte för att man kommer vara såhär läcker som vår lillsessa...
Hon är verkligen så söt!

Kommentarer
Postat av: fine

wow! va underbart att se att ni anstränger er så. Vart jobbar du? min morfar bor i bjärnum på hem och vad jag har hört av mamma och min moster verkar ingen engagera sig i de som bor där, han bara sitter och stirrar in i väggen typ :(

2008-12-10 @ 17:13:31
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Fru Evelina

vad kul att få piffa till sig lite dagen till ära =)





hur ska du ha din vigselring?



kram!

2008-12-10 @ 22:26:57
URL: http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0