Julkollage

Lill Julafton.





Lill Julafton spenderades med min Pappa och Katja, lillasyster Lina och hennes André, Farmor Ingrid och Farfar Gunnar!
Blev julbord, gottebord (gröten orkade vi aldrig) Mandelpresenten fick vi dela ut med hjälp av en liten tävling, sen spelade vi även TP. Ted busade med alla och fick massvis av klappar!

Julafton

 Izor poserar franför julgranen, en sväng hemma hos Svärmor och Svärfar hann vi med. Alla fina bilder är på systemkameran som jag inte lagt över än...Tog fina julbilder på Ted framför vår gran.
 

Juldagen


Lutfisk och prommis hos Svärmor och Svärfar! Mys! Kortspel och lite cherry.

Annandagen

Förmiddagsmys...Ted kelar LuNa och Izor blev lite svartis så han började göra konster på golvet..

Kände att något får vi göra idag, bara vi. Blev en tripp till Kristianstad!
Hittade "brudskor" till mig påp REAN för snuskigt lite pengar....
Tröjor och mysdress till Ted, ny kofta till Patrik och en vit jacka till mig. Idag bestämde vi även vart vi ska åka på honeymooon. Svärföräldrarna har ordnat skjutsen på bröllopet med!!!

Idag! Shopping med min fina Ems. Bara hon och jag!! Helmysigt. Hittade den fina klänningen till tösen i magen. Ems bjöd på tilltugg och vi pratade massor. Hon är helt underbar!! Hittade kläder till den lilla. Sen köpte jag tärnpresenter med, har ju fyra att köpa till så det var kul att jag hittade det på REAN. Men det är ju inte allt...tss.
På eftermiddagen var det kalas som gällde för Håkan. Sen körde vi in och hämtade Thaimat och mätta alla tre här nu.


Nej, nu ska jag ringa Erica min och sen ska jag slå in presenter.....

Kommentarer
Postat av: fine

åh va mysigt ni ser uta att ha haft det! Åh va Emily ser fin ut på bilden, snart är det väl dags för henne. Ser så ut :) Granna tösabiten...

Vad ska ni göra på nyårsafton? Kram

2008-12-27 @ 20:00:02
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: bulldooooozer.

du är såååå duktig på att få dem grannaste vinklarna av min kropp=)=) Herreguuuuuud vad jag är stor nu!

2008-12-29 @ 09:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0